15 Aralık 2010 Çarşamba

Rezalet Bir Gün..

4 de kolayca kalkıpta 5te niye kolayca kalkamadığımı anlayamıyorum. Zorlada olsa güne başladım.. İlk kez ben hazır oldum servis geç geldi ya! Buzzz gibi hava.. Tabii her zamanki gibi yasladım kafamı cama ve uyumak için gözlerimi yumdum. Uyandığımda tabiki Taksimdeydik. Hemen kendime kısa bir çeki düzen verdim ve okulaaa.. Monoton olan hayatım her zamanki gibi devam ediyordu. Ben ne kadar ders dinlemeye çalışsam Mehmet bi okadar konuşuyordu. Sadece hocanın ağız hareketini görebiliyordum. En arkada oturmayı buyüzden sevmiyorum.. Dil ve anlatımdan 68 aldığımı duyunca bende bir şok! En iyi geçen yazılımdı ve sadece 68 almıştım. Bir sorumu tamamen elemiş. Ki bu sınıfın çoğu için aynıydı. Neyse bunun sinirimi üstümden atıncaa acıktım doğal olarak ve yemek almaya gittim. Zil çaldı ve yemeğimle yukarı çıktım ( en sevmediğim şey ). Sınıfta bir karmaşa.. Veee o an geldi ve ben ayranı üstüme dökmeyi becerdim! Sandalyem üstüm hepsi battı! Sinirden gülüyordum yaa! Neyse hepsini silmeyi becerdik.. Umarım daha böyle bir rezalet yaşamam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder