11 Aralık 2010 Cumartesi

Dönemin ilk karı..

Uzuuuuuuuun zamandır yoktum internet ortamında. Malum NAL'ın sınav haftasıydı ve hergün 2. ve 4. ders sınav olduk.. Sınavlar ardı ardına kötü geçince benim moral tamamen 0 oldu.. Hayatımda geçirdiğim en kötü yazılılardı. 3 alırsam göbek atçaktım. Bunun üstüne en sevdiğim kırmızı cüzdanımın kaybolması da eklenince benim sinirler alt üst oldu.. Peki bu sabah mı ne oldu? Her zamanki gibi sabahın köründe sabah ezanı okunurken servise bindim ve her şey sıradan devam etti. Öğrencilerin çoğu alındıktan sonra Zeytinburnu'nda Trafik! 2. saat yazılıya geç kalabileceğime mi üzüleyim yoksa ilk ders resim dersini kaçırdığıma mı.. Dakikalar birini kovalıyor ve biz hala zeytinburunundayız. Artık yetişemeyeceğimiz kesindi. Sınav için son çalışmaları yaptık. Tabi o seste ne kadar verimli olabiliriz ki! Bütün herkes servis şöförüne biraz daha oyalanalım diye yalvarıyor ve çok azcık oyalanıyoruz. Okula gider gitmez sınava gireceğiz çünkü. Ama ne yazıkki yetişiyoruz ve ben acele acele sınava gidiyorum. Ve pencereden dışarı bakıyorum ve ne göreyim! Sulu kar kocaman kar tanelerine dönüşmüş! Yüzümde kendiliğinden oluşan bir tebessüm.. Sınavın tüm stresi bir anda yok oluyor.. Bir pozitif enerji ile doluyorum.. EVET ! Dönemin ilk karı iyi şeyler getirdi hayatıma. Sınavımda ilk kez bütün sorulara ne kadar doğru veya yanlış olduğunu bilmesem de cevap buldum. O kadar rahattım ki.. Umarım bütün herkes için dönemin ilk karı uğurlu gelsin... Yarın görüşürüüüüzz.. Mucks..       

                          *Dün post etmem gerekiyordu ama bir işim çıktığından bugün edebildim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder