15 Kasım 2010 Pazartesi

"Mutluluk" Projesi *...

Eveeet, sizinle çok büyük bir umutla aldığım ve pişman olmadığım "mutluluk projesi" kitabını paylaşmak istiyorum. Açıkçası tam kendimi buldum diyebilirim bu kitapta. Aynen dediği gibi mutlu olmam için her şeye sahiptim ancak ters giden mutluluğumu engelleyen bir şey vardı. Okumaya başladığımda ilk zevk alsamda sonra sıkıldım ve okumayı bıraktım. Çünkü kitap 12 aya ayrılmıstı ve ne yapman gerektiği yazıyordu. Bende ocakta başlarım diye düşünmüştüm. Bu mutsuzluğumu bir türlü geçiremeyince de ocak ayını beklemeden okumaya başladım ve pişman değilim. Yazanları yavaş yavaş uygulamaya başladım. Bunlar etkiler miki diyebilirsiniz ama uygulayınca görüyorsunuz ki etkiliyormuş :D Herkese tavsiye ederim...  APRIL yayınevi, fiyatı: 20.00TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder