17 Kasım 2010 Çarşamba

Küçüklük efsanem Aqua..

  Güney Afrika da yaşarken ilk duymuştum Aqua grubunu.. Tam hatırlamıyorum ya 4 ya da 5 yaşımdaykendi yani  bu da ya 1999 ya da 2000 yıllındaydı... Güzellik yarışmasında çalmışlardı  Barbie Girl  şarkısını... Barbie çılgını ben tabiki bu şarkıyı duyduğumda çıldırmıştım. O günden sonra favori şarkım olmuştu.Yıllarca dinledim, söylemeye çalıştım ( ama hiç sözlerini doğru söyleyememiştim.)..  Geçmiş müzik arşivlerimi karıştırırken Barbie Girl şarkısı karşıma çıktı ve dinleyince aşırı derecede duygulandım.. Sulu göz olmuş bir şekilde yazımı yazmaya çalışıyorum.. Yaşamımın en güzel yıllarıydı... Biraz araştırma yapayım dedim. Daha önce dinlemediğim birçok şarkısının var olduğunu gördüm. Kesinlikle şarkıları gibi klipleri de çok eğlenceli. Tam ne kadar doğru bilmiyorum ama 2011 ilkbaharında yeni albümleri çıkacakmış. Çıkarsa heyecanla bekliyorum :)

2 yorum: